Kalla måndagar, frustrerande människor och jobbiga tandläkartider

Är det något som gör mig på dåligt humör så är det kyla. Det värsta jag vet är att frysa och ändå bor jag fortfarande kvar här i kalla svergie. Vad håller jag på med liksom?! Flytta till Miami nu?! Ja tack...
Men förutom kyla och snö så håller jag på att bli galen på alla dessa människor runt om kring mig. Jag hade behövt lite positiv energi från någon? Jag hade behövt ett leende på läpparna, en komplimang och lite myspys. Men inte får man det inte... Allt världen verkar kretsa runt just nu är negativitet och pesimister. Shoot me! Dessutom, måste jag upp till stan, med buss för att gå till tandläkaren. Katastrof! Jag som inte ens har en vinterjacka. Whats up med att inte få låna bilen? Ja... jag vet inte.
Gah!

Kommentarer
Postat av: therese;

instämmer verkligen!

vi ses på onsdag ! :)

ja vinterjacka.. hm ska kasta mina 2 och köpa ny!

gaahh - ja det kan man verkligen säga!

puss!

2009-12-21 @ 22:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0