Och jag vaknade, med det där stora leendet, man bara får vid fåstaka tillfällen.

PROSIT! Tack...
En nysattack senare och jag är uppe på mina ben. Kaffet det kokar och nyheterna håller mig sällskap i min varma lägenhet. Super mysig morgon och tro mig, en bra start på denna dagen behövs. Jag ska till läkaren (vi alla vet hur mycket jag hatar läkare...), sen ska jag in till skolan och lämna mitt ansökningsbrev och tillslut ska jag sätta mig på biblioteket (eventuellt) och plugga. Inpirationskälla: Emil.
Igårkväll, kom Mr förbi igen och höll mig sällskap fram tills elva. Lite mys i soffan, men inget mer och jag är fortfarande chockad. Killen är guld värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0