She's still got that goofy smile on her face

Amazing. Nu börjar man ju nästan på undra, hur länge till det kommer vara såhär bra. För även jag, drömmaren nr 1 vet att allt gott har ett slut. Men killen han förvånar mig fortfarande. Verkligen... Wow.
Sen måste jag ju tacka hesho för att hålla oss uppdaterade på Zlatans match. Utan henne, hade det förmodligen blivit en paranoid Mr och en frustrerad Ms.
Ja, sen (tyvärr) så måste man tillbaka till verkligheten imorgon. Nog med mina rosa små moln. Nu gäller det att jag får lite skolarbeten avklarade också. Imorgon, börjar plugget klockan 10.00 i nån föreläsningssal på HKR. Och eftermiddag, gissa tre gånger vad jag ska göra då... Dumdumdum.... PLUGGA! Jag ska skriva den där otroligt super intressanta (ironi) uppsatsen om pedagogisk filosofi. Var är Yerk när man som mest behöver honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0