Wow... Min haka, torkar fortfarande golvet.

Film, snack, promenad and thats it. Kan ni fatta det? Antingen har killen ingen kuk, eller så har jag hittat en one of a kind. Jag gissar på den sista med tanke på smset jag vaknade till imorse. Existerar sånna här killar på riktigt? Tydligen!
Typ... Where have you been my whole life?
Men, man ska aldrig ropa hej... (resten av citatet minns jag inte). Det jag menar är att skenet kan bedra. Man vet aldrig var det hela slutar eller vad han egentligen vill. Tyvärr. Jag önskar jag kunde läsa tankar. Det hade besparat mig så många timmars analyserande och för att inte tala om heart damage. Dock, finns det ännu inga sådana krafter inom mig så jag får helt enkelt göra som jag gjort innan. Take a chance and pray for the best to happen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vem är denna kille? Inte Emil väl? :P

2009-12-07 @ 21:57:54
URL: http://fiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0