Enligt vädret på tv4...

så skiner inte solen idag. Och det kan jag bekräfta att det gör den inte heller, inte ens här på sköna Östermalm.
En torsdag eftermiddag som denna, vill man helst kura ner i sig under täcket och ligga där, med en varm kopp te (oboy innehåller för mycket socker) medan man ser en rysligt bra film (helst kärleksroman såklart!). På tal om film, så är det förhandsvisning på New Moon, efterföljaren av Twilight idag. Jag önskar, så innerligt att jag hade biljetter... Tyvärr, så får jag nöja mig med ettan här hemma i mitt eget biomörker. Och det tänker jag fan ta mig göra!



Det har nu gått 8 timmar sedan jag tog slut på mitt packe and i have no intention of buying a new one. Istället står det godis på inköpslistan. Skit samma om jag blir tjock tänker jag, bara jag inte får sån där läskig lungcancer. Inte sant?
Sen är det ju så, att jag har lovat Gynta att sluta innan månadens slut - jag håller alltid vad jag lovat. Dessutom, tycker jag att det har varit en himla massa snack den senaste månaden, and no action. Så nu vänder vi på steken och ser framemot lördagens svåra abstinensbesvär (tredje dagen är värst).

Fortfarande ingen som vill komma upp och hålla mig sällskap? :(

Kommentarer
Postat av: sofie

skit söt blogg !

vi hade värsta stormen igår :s

2009-11-19 @ 16:17:36
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Duktig flicka Kristin! Kan du inte sprida lite motivation till oss andra? ;) Tyvärr kan jag inte komma upp denna helgen, ska på släktkalas och jobba :( <3

2009-11-19 @ 22:20:38
URL: http://fiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0