Fyllesnack

Klockan är nu 10.13 och jag har precis anlänt till mitt älskade hem i K-town. Natten, har var rysligt lång (speciellt hemresan), men det gör ingenting alls... Jag har nämligen haft the time of my life ikväll. Det enda som saknades var Danniboy och hans crew. Annars hade allt varit perfekt. Eller mja, kanske var det så bra just eftersom Dan inte var där?

Oavsett vad, så har jag varit super duper dålig på att uppdatera denna veckan. Självklart har jag en ursäkt till detta. Jag har nämligen legat i Klagshamn, paralyserad av en fucking allergi chock. Skit kul, verkligen. En annan sak, som är minst lika kul, är att jag har tenta om mindre än en vecka, och jag har tre bäcker att läsa. Nice...

Men nej, nu ska jag försöka sova lite. Johanna kommer på besök senare idag. Vi ska ha lussefika och fira första advent! MYS!

Godnatt (eller godmorgon för alla andra...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0