Ingen svininfluensa här inte!

Smärta i min arm. Som tur är har farfar sponsrat mig med treo comp och allt känns okej ändå.
Igår var jag i Malmö och blev vaccinerad. Det gjorde faktiskt inte det minsta ont att ta själva sprutan, det kändes inte alls om jag ska vara helt ärlig. Däremot, har jag inte kunnat sova ordentligt pga att min arm den vill inte sluta krampa! Men än sålänge är det den enda biverkning jag fått, vilket känns helt okej. Jag räknade ju med att ligga hemma i feber idag, men ack nej, jag känner mig frisk som en nötkärna! Underbart. Även om jag faktiskt ligger hemma ändå. Vi är trots allt lediga idag, vilket känns helt fantastisk. Sen det faktum att jag måste plugga, försöker jag att förtränga.

Cille är fortfarande vid liv, hon verkar trivas rätt bra här hemma hos mig och jag - ja märker inte av min allergi alls! Kanske är det så att jag kan ha katt? Om det är så, blir jag jätte glad =) För det är trots allt så, att även om Cille bara är en katt, så blir det lite mindre ensamt i mörkret. Dessutom, håller hon mig här uppe i K-town. Nu kan jag verkligen inte åka ner till Malmö bara sådär, över en helg. Istället, får jag glatt stanna här och träffa nya kompisar. Super duper. Marika, du kanske ska satsa på en katt du med?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ja det borde hon ;)

2009-11-11 @ 13:16:35
URL: http://fiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0