Just one of those days...

För det första, så skrev jag ett långt, skit bra inlägg igår om det överdrivna tittandet på tv som försvann i samband med att mitt internet gick ner. Skit kul.

För övrigt, har det varit en riktigt kass dag idag. Jag har inte varit mig själv riktigt. Har tänkt alldeles för mycket vad jag inte har, istället för att koncentrera mig på vad det är jag har - och glädjas åt det. Jag måste erkänna, att det är inte någon a piece of cake att flytta 10 mil norrut, från alla man älskar och framför allt, från sin trygga tillvaro. Det är inte så lätt, att ge upp allt, bara så där. Det är faktiskt rätt jobbigt. Jag säger inte att jag ångrar mig, men ibland, önskar jag att det gick att äta kakan och behålla den samtidigt.
Köpenhamn, mitt älskade köpenhamn... One ill return, för att stanna.

Men nu är det dags att dissa datorn och paradise hotel för att sova. Det är en lång dag imorgon som väntar...



They say that im a dreamer,
but what else am i supposed to do,
when dreaming is the only way for me to be with you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0