Kan det vara så, att jag har kommit över min sprutfobi?

Oj vad jag har varit duktig! Jag kom precis hem från UM, där jag gjorde en gynekolog undersökning OCH tog ett blodprov. Ni som känner mig, vet mycket väl att blodprov är det värsta jag vet. Men idag klarade jag det, utan problem, utan att svimma. Jag är så stolt! Allt såg dessutom bra ut och provsvaren dyker upp om en två-tre veckor (perfekt tajming till jul... hah...)



Igår körde jag och Johanna en myskväll med tända ljus, glögg, lussebullar och pepparkakor. SUPER mysigt! Är så glad för att jag har henne här i kalla k-town!
Under kvällen diskuterade vi också vår underbara student mat och jag blev faktiskt otroligt inspirerad. Så ikväll blir det förmodligen ordentlig mat. Yes! Kan alltid behövas bra med energi nu när det är pluggtider igen. Jag har ju tenta på fredag... Oh no. Och jag har faktiskt inte läst alls mycket. Men, klarar jag inte denna tentan, kan jag alltid leva på mitt VG som jag fick på förra tentan. Fast det är klart, det hade varit skönt att fortsätta att få bra betyg (alltid peppande att få bra resultat på papper).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0