Molnen har återvänt

Så var det slut på solsken och dags för molnen att ta över och göra staden grå, återigen. Men såhär en söndag morgon, känns det helt okej ändå. Vädret är nämligen perfekt för dagens planering. Jag ska köra igång mitt julmys här hemma! Somliga påstår, att det är alldeles för tidigt. Jag säger, att om man kan sätta igång julen en vecka tidigare, så får man en veckas extra jul. Inte sant?

Så det blir lussebullar och julmusik i samband med att jag sätter upp julsakerna i lägenheten. Gud vad mysigt det ska bli!

För övrigt, har morgonen varit precis som vanligt. Cille har än en gång kissat där hon inte borde och jag får än en gång spendera hundra år i tvättstugan för att få mina saker rena. Jag har inte heller sovit specielt gott, då katten väckt mig varannan timme (varför, i dont know...).
Men en sak som inte är den samma, som gör så att denna morgonen ändå hade en bra start är det faktum att lilla jag var ute och sprang i en timme innan frukosten.

Ni förstår... det här med pinnarna, gör mig tjock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0