Och en flaska senare....

Nja, inte en hel faktiskt. Men en halv flaska vin har jag lyckats få in i blodet under kvällens gång och allt känns mycket bättre. Just nu håller jag på att städa och förbereda inför imorgon. Min mor kommer på besök under dagen för att dumpa mina julsaker. YEAH! Sen blir det julpynt för fulla gubbar med glögg och lussekatter. (Ja, jag älskar julen).

Sen har faktiskt Dan, den bortglömda danskjäveln tagit upp kontakten igen. Det kanske inte gick så bra med 14-åringen ändå? Hah. Tänkte väl det. Men jag klagar inte. Alltid trevligt att få veta, oavsett vem det än kommer ifrån, att man är älskad.

Sopkvast och damsugare, here i coooome!
Ja, jag måste forsätta städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0