Sömnbrist lider jag INTE av iaf

Jag trodde att man skulle bli piggare av att träna. Men ack nej, efter friskis stack jag hem och jag däckade i två timmar. Jätte skönt, verkligen! Men det innebär också att två timmar av min dyrbara pluggtid försvann. Jag har trots allt en hel bok att läsa, plus ett antal kapitel i en annan bok. Kanske tanken på det som gjorde att jag blev så trött?

Klockan är snart halv fem och allt jag har hunnit med idag är frukost, friskis och tupplur. Jag skulle behöva städa, för att det ser förjävligt ut här hemma. Sen skulle jag behöva få läst lite...

Kanske är det så att jag är sjuk? Jag känner mig lite smått febrig faktiskt. Men svininfluensan är det inte iaf! Hah. För den sprutan har jag genomlidit. Yeah. Good job!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0