Studentlivet i all ära.

I blåst och snö-stormens värld, finns där inga varma undanflykter...

Imorse var jag på besök hos min lärare för att diskutera den rapport jag skrev för två veckor sen angående min praktik. In gick jag med ett stort leende på läpparna, ut kom jag förbannad.
Det jag hatar mest hos lärare är att man koncentrerar sig hela tiden på det som kan bli bättre. Ja, självklart är detta en del av jobbet då det är en drivkraft som för eleverna framåt. Men... Newsflash, vi alla behöver beröm för att orka drivas framåt.
Men fuck det. Jag får helt enkelt driva mig själv.

Ikväll, hoppas jag på att få läst klart det som ska läsas och få min VFU-rapport färdig, så jag kan avlsuta moment 1! Tyvärr, har jag ingen större lust att varken läsa eller skriva. Det är kallt ute och allt jag vill, är att hyra en bra film och gömma mig under mitt täcke resten av kvällen (med lite oboy såklart). 
Dock, som student får man aldrig som man vill. 

Rädda mig, någon? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0