Även en helg som denna har dess slut

Det har varit en ordentlig helg med alla möjliga märkliga händelser. Och jag har kommit fram till en sak, är det något jag kan så är det att göra det jag vill.

Fredag,
Ida kom på besök och det blev fika, shopping och vin. När hon sedan tog tåget hem, stack jag vidare till Marika, för att sedan besöka grand. Wow vilken kväll. Jag var totalt borta, men vad gjorde det, när jag hade min beskyddare vid min sida fram till gryningen?


Lördag,
Klockan åtta vaknade jag och insåg att jag hade tvätt-tid. Alltså, på fyra timmars sömn steg jag upp för att tvätta. Galet? Ja, lite smått. Men det nyttiga jobbet slutade inte där. Direkt efter tvätten var klar var städningen nästa på schemat. Efter en lång dag av förbredelser, dök Malmö-brudarna äntligen upp! Och fan vad kul vi hade (trots svek från det andra laget... hm).
Vi åt bakad potatis, lagad i min mikrovågsugn (eftersom jag inte har någon spis än), och det blev faktiskt jävligt gott. Mums! Till efterrätt blev det chokladpuddig, chips och godis. Självklart, i samband med matchen mellan Sverige och Danmark. Stämningen i lägenheten var obeskrivlig, skrik, skratt, tårar, glädje, ilska. Danmark vann, inte bara matchen... utan på andra sätt också... :/ När tv-tittandet dog ut, dansade vi för resten av slanten. Class <3

Söndag,
Att vakna upp med de bästa en söndag morgon, var helt klart underbart. Bullar till frukost, film till lunch och massa skitsnack till eftermiddagsfikan.
Bättre, blir det inte.
Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0