Bra jobbat Kristin!

Absolut super nöjd med min insats i skolan idag. Jag har hållt i två hela lektioner, och det gick över min förväntan. Eleverna lyssnade, var intresserade och respekterade mig! Och tro mig, det är inte så lätt som det ser ut. Det är lite knepigt, och absolut inte självklart att få uppmärksamhet från vilda 10 åringar. Så stolt, går jag med ryggen rakt och ler för mig själv. Jag har lyckats.

Robin var på besök idag också. Det var bara pricken över i:et. Det blev lite vattenpipa, pizza och massa skitsnack. Tanken var, att jag skulle kolla film också... men så blev klockan mycket och jag blev trött. Faktum är, att jag tror det är läggdags för mig när detta inlägget är avslutat.

Men genrellt sätt, så har jag det bra. Ska bara komma igång med mitt pluggande också. När jag väl gjort det, finns där inte mycket kvar att klaga på. Och imorgon, är det nior till hundra procent på schemat.
Tro det eller ej, men jag gillar dem. Vem vet, en vacker dag kanske jag slutar som högstadielärare trots allt.

Dagens låt,
Patron tequila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0