Det regnar även i Malmö

Imorse, klockan 06.45 ringde klockan. Upp steg jag, utan några större problem för att köra mamma till jobbet (så att jag kunde ha bilen under dagen). Tanken var, att direkt efter skulle jag till bibblan och plugga. Men ack så fel man kan ha. Bibblan öppnar först klockan tio och jag fick glatt fundera ut ett nytt ställe att vandalisera. Latin! Självklart! Bara det... att det är höstlov, och även latin har stängt.
Så jag fick helt enkelt korsa staden och köra hem igen. Yeah.

Men jag känner tyvärr inte att jag får mycket plugg gjort, eftersom lillebror min har kompisar här hemma och tro mig - de är så långt ifrån en lugn studiemiljö man kan komma. GAH! Så jag får väl återvända till staden inom kort. Har dock en liten tanke på att köra bort till friskis och träna lite först.

The träningsnarkoman is back! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0