Ett djupt andetag... nej, inte ens det hjälper!

Med bakad potatis i ugnen och project runway på tv, förbereder jag mig inför tentan imorgon. Nervös, är bara förnamnet på hur jag känner mig. Egentligen, så är det bara ett prov för att se hur mycket jag lärt mig. Mer än så är det inte och jag får ju lov att göra om tentan 4 gånger! Men... det går inte in i skallen. Känns som att min värld går under, om jag inte klarar den. Tur nog, så gör den faktiskt inte det.

Och på kärleksfronten, kan jag inte sluta ifrågasätta gubben med pilarna. Varför skjuter han alltid på fel killar för? Drömprinsen, kom fram ur ditt krypin. Jag behöver dig, more than ever.
Och med vissa sms i åtanke, finns där en litet, ytte-pytte chans för att han dyker upp till helgen. Annars, får jag fortsätta mitt sökande eller gilla läget som Miss Independent.
Årh.


Jag ser inget misslyckande framför mig, jag ser istället möjligheter till att få göra ännu bättre ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0