Fabulous night.

"See its friday night, and i just got paid. I done a hard week, now its time to celebrate"


Från att inte ha någonting gick jag runt igår, till att få allt jag ville ha. Det hela började med ett litet sms, där jag frågade Johanna från klassen om hon inte ville med ut och fika. Och jo visst ville hon det.


Fikan blev till middag, middagen ledde till kvällens första smirre, vilket sedan ledde till en pub-runda och Grand som slutstation. En grymt härlig kväll, helt spontan och helt galen.


Men tyvärr, ledde Grand i sin tur till bakfylla. Så även om tanken var plugg hela dagen i och med att jag har tenta nästa vecka, så orkar jag inte. Hela kroppen är Drained, helt slut och nej, allt jag vill är att mysa framför tvn och tjocka mig.


Det är lördag kväll, och jag ska bara mysa. Kan ju hända att jag tar upp min kurslit när tvn tråkar ut mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0