Goodmorning sunshine!

Jag vaknade av mig själv klockan 7 imorse, och hur härligt är inte det? Alltså, att slippa vakna av "pip-pip-pip - snooze -pip-pip-pip...". Jag tyckte det var riktigt jävla underbart! Så visst, måndagen har faktiskt börjat bra (inte många måndagar som gör det). Efter att jag kollat the voice ett tag, lyckades jag också ta migg upp ur sängen, för att hoppa ner i badet - som blev ett väldigt låååångt och avslappnande sådant. Skit härligt! Sen kurrade magen och det var dags för frukost. Kaffe, juice och hemmabakat bröd med ost och paprika - mmmm :)



Inte nog med att morgonen börjat bra, solen den skiner för första gången på väldigt länge och tro det eller ej, men det blåser knappt! Så himla skönt. För helt ärligt, denna helgen har def varit fylld med stormvindar och jag är så jävla trött på det rent ut sagt.

Nu hoppas jag bara på att resten av dagen fortsätter såhär... För man vet aldrig vad som händer härnäst.

På schemat står det iaf tre-timmars skoldag med femmor och nior. Efter det hade jag en tanke på att gå runt i stan lite (egentligen ingen poäng med det eftersom att jag inte har ett rött öre kvar att shoppa för). Kanske blir det en fika med Marika? Kanske ska man ta och hyra film? Ja, vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda.

Åh. Jag har det bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0