Klockren lycka

Vilken känsla. Obeskrivligt.
Att få resa sig upp, samla ihop papperna och andas ut.
Tenta-tiderna är över för denna gången. Nästa period börjar i December.

Jag är så jävla lycklig.

Igår, tänkte jag fira och det gick så pass långt så att jag köpte en drink på Möllan (senast, var när Char var på besök och hennes kort inte fungerade). Riktigt gott och lycklig blev man på köpet. Tyvärr, gick inte allt som tänkt. Självklart, var det pga en kille, vad annars liksom? Men leendet på mina läppar satt som berg i jorden och försvann inte för det.
Det finns bättre kukar att få


Med huvudvärk och vätskebrist tänkte jag bege mig ut på äventyr. IKEA, Mobilia? Tjaaa, vad som helst som inte innebär att sitta hemma fungerar för mig. För när jag väl är i Malmö (även om det blivit väldigt mycket på senaste tid), måste jag för fan njuta av storstaden. Och sen... måste jag också erkänna att Köpenhamn låter så frestande. Men ack nej, pengarna tar mig inte enda dit.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0