Loneliness knows me by name

Vilken sjukt tråkig lördag!

Egentligen, var detta här precis vad jag ville ha. En tråkig dag, så jag kunde få slappa för att sedan kunna plugga satan inför tentorna nästa vecka. Tyvärr, har jag inte kommit så värst långt med pluggandet, utan har istället kört fast på facebook - som vanligt. En fundering, är att jag nu stänger av min dator och kollar på en film, och i pauserna, försöker strukturera upp hur jag ska plugga.
Jag har trots allt en hel dag imorgon, en halv dag på måndag, en hel dag på tisdag och en halvdag på onsdag. Sen hade jag några tankar om att komma ner till Malmö onsdag kväll, för att få tänka på något annat än bara pluggandet. Men man vet aldrig hur det blir med det. Nästa helg, ska jag festa järnet dock. Då är jag klar med Moment 1 och det ska fan firas.

Och för att prata om något annat än tråkigheter... så är jag otroligt stolt över att jag stannade här uppe denna helgen. Att skaffa sig ett kompis-gäng här uppe, har varit mitt mål. Och det har jag uppnåt. YES. Nu slipper jag officielt gå runt ensam, när jag inte har lust till det. Det är något jag eftersträvat länge!

Efter en panpizza och massa juice, tänkte jag bege mig mot soffan. Filmtime in K-town. Det ska bli niiiice.
Och ja, imorgon, då jävlar börjar dieten för att kunna prestera maximalt på tentan på fredag. Yup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0