Lyckas med allt, förutom att öppna dörren. WTF

Klockan ringde, ett tecken på att den tyvärr redan blivit 7. Jag öppnade ögonen, men ack nej, längre än så kom jag inte i mitt vaknande. Jag vet inte vad det är som har hänt med mig på sista tiden, men jag kan bara inte stiga upp?!
Ja, iof, så lyckades jag faktiskt kliva upp, dock en timme senare. Jag tog på mig, satte upp håret, käkade frukost och packade min väska. Och precis när jag skulle gå utanför dörren, kände jag att nej. Jag vill inte gå till skolan idag. So guess what? jag slängde av mig ytterkläderna och dunstade ner i soffan istället. Och där, ligger jag fortfarande.

Illa.

Igår kom chocken. 23 kronor kvar på mitt konto, och det är två hela dagar kvar tills löning. Whats up with that... Panik panik panik. Det blir bara till att ringa morsan tänkte jag, men... Så kom jag ju på att jag har fan ett konto till. Mitt DK konto. Och tacka gudarna för det! Så, nu är jag rik igen. Yeah.

Idag kommer Sofia förresten xD Fan vad det ska bli niiiiice. Men innan hon kommer, väntar en lång dags pluggande och städande... Ouch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0