När drömmen, blir till verklighet

Imorse slog jag nog världsrekordet i att snooza. 1½ timme, var femte minut, klickade jag på knappen. Och under tiden, drömde jag om min födelsedag (som inte är förrän i juli nästa år?). När jag väl lyckades öppna ögonen och komma tillbaka till verkligheten kände jag något jag inte känt på alldeles för länge. "You know your in love, when reality becomes better than your well known dream"
Försenad till skolan var jag också, med gårdagens smink och mina slaskiga kläder. Men som tur är, är det inte utseendet som har betydelse för tentorna.

Väl hemma, gjorde jag ett gott försök till att städa men ack nej. Jag kom inte långt, eftersom gossip girl härjade på kanal 5, fram tills nu. Illa illa. "Bara ett blogg-inlägg, så tar jag tag i det..."
Yeah right.

Facebook nörd som jag är, lär jag hänga där ett tag. Sen är det fika med Marika på G. Och idag, har hon med sig en hemlig gäst... Eller ja, det är Joel som kommer med överraskningen, spännande!
Men tillbaka till facebook. Idag, när jag satt och kämpade med att skriva ett grupparbete, kunde jag inte låta bli att nörda mig lite i skolan också. Rövhålets status, "...jeg er ligeglad med bitches" liked by Anja. Psch. Det är just därför, jag inte sitter hemma hos honom och låter mitt liv gå upp i rök - bokstavligt talat. Istället, sitter jag med rak rygg och med framtiden i mina händer.

And i sure hope, you regret the choice you made. Because in the end, she will still be underneath you while ill be flying up high.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0