Om det inte fungerar, prova något nytt. Ge upp? Vad är det?

Det blev aldrig något friskis och svettis för min del idag. Däremot, blev det två långa powerwalks. En imorse och en nu under kvällen. Så jävla härligt! Även om vädret suger, fungerar mina endorfiner fortfarande.

Sådär jätte mycket plugg har det inte blivit av idag, tyvärr. Men jag har gjort det som skulle göras, så jag känner mig ändå rätt nöjd. Dessutom har en sjukt het granne flyttat in precis mittemot mitt fönster. Eye-candy, säger man aldrig någonsin nej till!

Sen har jag funderat och debaterat med mig själv om jag ska åka hem till Malmö, eller om jag ska stanna här. Och jag tror faktiskt att det blir Malmö imorgon. Lite rädd är jag, för att jag inte ska få något plugg avklarat, eftersom jag vill träffa alla underbara. Men å andra sidan, pluggar jag inte bättre när jag kommer höra mitt eget eko i tre dagar i sträck.
Därför har jag kommit fram till en plan. Kvällarna är heliga, jag ska få lov att träffa så många människor jag vill. Dagarna ska dedikeras till Stadsbiblioteket, Friskis och möjligtvis, lite shopping. Anledningen är, att då får jag lite av allt. Genom vännerna, har jag kul och kan slappna av, genom motion kan jag prestera bättre och må bättre och slutligen, genom stadsbiblioteket får jag min studiemiljö som är nödvändig för koncentrationen och plugget.

Ska jag klara tentan?!
Att jag ska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0