Pretty, wonderful wonderland



Godmorgon allihopa!

Idag är det en bra dag. Även om det är iskallt ute, jag har inte hunnit med min kaffe och mitt hår ser förjävligt ut så känner jag, att idag är det en bra dag. Jag lyckades stiga upp o tid (har inte hänt på hur länge som helst), vilket innebär att jag hinner med att blogga lite innan skolan. Jag har ätit en stadig frukost och känner mig redo för att sätta mig ner och koncentrera mig på hållbar utveckling.
Senare idag, ska jag lämna in min ansökan till Studievägledarna angående byte av inrikting. Jag erkänner, högstadiet tog aldrig kål på mig. Snarare,var det tvärtom...
Mer om det, kommer i december!

Sen ser jag helt otroligt mycket framemot att besöka farmor och farfar i Malmö ikväll. Det ska bli mysigt med lite kaffe och kakor och skitsnack. Efter det, kommer det jobbiga.
Det är dags för att besöka Danmark. Jag ska träffa Dans tjejkompisar (?), då vi tänkte köra in till Köpenhamn tillsammans och efter det, ska jag hämta upp min klocka hemma hos svinet. Vi får väl se hur det går.

To be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0