Så har NYC anlänt till min lägenhet

Efter en lång dag, fylld med slit så har jag äntligen fått ett riktigt hem att bo i. Jag är stolt, och ja, all svett, blod och tårar var det värt.

Just nu, sitter jag och njuter av de sista timmarna av denna söndagen. Imorgon är det återigen måndag, och hela 5 dagar kvar till nästa helg. Men det ska bli spännande att komma ut på praktiken igen och förhoppnignsvis kommer jag någonstans med mitt arbete denna gången. Jag ska trots allt skriva en lååång uppsats om ledarskap och värdegrunden i skolan. Intressant ska det bli att se resultatet, med tanke på att jag inte läst all kurslitteratur som jag borde ha läst för att förbereda mig inför uppgiften... woops. 

Men skit i det. Jag mår bra ändå.

Jag börjar dock känna av tröttheten, och det är snart dags för att driva sig in i drömmarnas värld där jag ännu en gång återförenas med min stora kärlek. Tihi. Så det är väl lika bra jag säger godnatt med en gång innan jag flummar vidare på mina galna subjects.

Sov gott allihop. Imorgon skiner solen igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0