Söndagar mindre depp, mer pepp.

Glöm nu förfan inte att ställa om klockan! Ingen vill väl komma en timme för tidigt till jobb eller skola? Nej, precis.

Jag är lite sugen på friskis idag. Kanske ska man ta och börja träna igen? Jag har trots allt fem gratis gånger på friskis och det är klart jag måste utnyttja dem! Jag blev själv lite chockad över min motivation till att röra mig. Kan det vara så, att jag tröttnat på att sega här hemma?
Ja, det finns inget ont som inte kommer med något gott.

Så nu tänkte jag ta på mig, sticka ner till friskis för att sedan komma tillbaka som en ny människa till lägenheten - för att då börja plugga på allvar (observera att jag faktiskt har läst en halv bok hittills).


Följande bild hittades på grans hemsida.
Här kan ni räkna med att hitta mig framöver :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0