Vuxenlivets problem...

Innan för dörren låg ett brev från mitt el-bolag, jag öppnade och fattade ingenting. Då är det tur att man har telefon så man kan ringa morsan och be henne förklara vad det är för något märligt brev jag fått. Förklaring fick jag, men klokare blev jag ej.

Praktiken, har varit riktigt jävla fantastisk idag! Gud vad jag är stolt över mig själv. Första gången, jag verkligen känner att det faktiskt går bra och att jag kanske har en framtid som pedagog trots allt. Tummen upp, klapp i ryggen och leendet på läpparna. Livet rullar på.

Gårdagen, knappast den bästa dagen i mitt liv. Jag har förlorat, än en gång, och denna gången på riktigt. Någon som vill följa med till Köpenhamn och kräva min DG klocka tillbaka från aset? =)
Nej, men seriöst. Jag ger upp, jag orkar inte längre hålla på. Det är dags för mig att hitta någon som faktiskt uppskattar den Kristin jag är. Och ja, vart hittar man honom då? Grand på fredag eller Klass på lördag kanske?! YES.
Ska bli så otroligt kul att få lov att festa loss till helgen. Sprit-skåpet är laddat och för-festen är planerad. Kanske borde sätta upp varningsskyltar runt om i K-town också?



Westside - eastside,

K-town down.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0