Den som sa att Kristianstad inte har något att komma med, har fel.

Igår stod det pubrunda på schemat, men det stod ingenting om att den skulle bli så himla lyckad? =)

Känn er manade att komma upp och hälsa på. Nu mera, känner jag till stadens bästa pubbar och för att inte tala om klubbar. Det är dags att plocka fram fest-kläderna igen girls. Nu ska vi göra Kristianstad osäkert tillsammans! (och ja, tro det eller ej, men jag har hittat ett mini-IN, tro fan jag kommer trivas här!)



Idag, händer det inte lika mycket roliga saker om man säger så. Just nu, står jag och inväntar föräldrarna, det är ju dags att måla om och renovera min vackra lägenhet. Och ja visst är det kul att få lov att se skillnaderna efteråt, kunna klappa sig på axeln och säga - bra jobbat. Men innan dess, krävs det att man jobbar tröjan av sig.
Sen, när jag ändå är igång med klagandet, kan jag ju säga att det är fruktansvärt mycket i skolan just nu och lilla jag, ja - jag orkar bara inte med att tänka på både lägenhet, flytt och plugg. Så det ska bli skönt att få andas ut igen om ett par veckor.

Med vänliga hälsningar,
Kristin i Kristianstad

Kommentarer
Postat av: Rewa

Perfekt! Då ska vi ut nån kväll =)

2009-09-13 @ 19:21:55
URL: http://soincredible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0