Poppin bottles. Det är Lill-lördag för fan.

En tur till Danmark skadade inte, inte alls faktiskt. Jag fick köpt sprit, träffat Ida och självklart djävulen han själv. Det mest fantastiska med det hela, var att han visste ju inte något, så när jag kom dit, skulle kära svinet komma dit. Men eftersom jag kom, fick han ringa henne och säga att han inte längre kunde träffas. Nej, för han valde mig. HAH, suck on that bitch. Fyfan vad jag hatar den människan. Men iaf...

Ikväll är det fest på Kåren, och ja, självklart ska jag dit! Här ska det drickas, dansas och njutas. Imorgon, vet jag inte om jag kommer vara lika glad över mitt val - men det problemet tar vi klockan 7 när väckarklockan ringer.

Annars händer det inte mycket i livet just nu. Saker och ting rullar på som de ska, och action ser man inte mycket av. Men det kommer?

Dagens maträtt: Mjölk och flingor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0