Baby i miss you.

"Everybody sees its you, im the one who lost the view... Everybody says we're through, and i hope you havent said it too..."

 


Solen skiner och dom lovar varmt väder idag. Önskar jag var ledig, så jag kunde åka till bryggan och sola med alla underbara. Men tyvärr jobbar jag från 8 till 17 och blir rik istället. Awesome. Sa jag att jag gjorde min danska deklaration också? Jaaarå. Danmark ska betala tillbaka en jävla massa. Thats right. Detta innebär att min sommar är så gott som löst. And i just cant wait. Ska snart till usa. Snart mycket snart.

Längtar tills ikväll också... Om det nu verkligen blir av. För av egen erfarenhet, så är det inte alltid killar håller vad dom lovar. Hmmmm.

Nu måste jag iväg till mina 15 kaffekoppar och 150 pärmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0