I have this vision

Jag vet precis hur jag vill se ut och hur jag vill vara. Jag har alltid haft en vision av mig själv, sedan barnsben och varför jag inte levt upp till min vision är en jävligt bra fråga. Jag minns fortfarande drömmen, om hur jag stod på skolgården, med skolans heeeeetaste brudar och snackade killar. Jag hade långt blont hår och en cigg i munnen. Den kristin har bara existerat i huvudet... Och hon finns där fortfarande. Jag vill ha långt blont hår, vara sådär riktigt snygg med en cigg i munnen. En vacker dag, blir den Kristin verklighet. Fast kanske, minus ciggen. Ska bara ta tag i livet först. Och det vet man inte hur det kommer gå...


Snaaaaart är det sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0