Friiiii som en fågel, friiii som en fågel

Mer Astrid Lindgren i världen hade inte skadat. Inte alls.

MItt hår blev as snyggt. Synd att jag känner mig lite trött, annars hade jag fan laddat upp en bild till er alla så ni hade kunnat se. Citat från farmor, "behåll nu den frisyren, du ser riktigt ordentlig ut och gör man det får man mycket jobb". Farmor, tack för tipset, men är det något jag har så är det mycket jobb.

Har helt klart njutit av livet idag och känner mig super laddad inför resten av veckan. Förutom jobb, så är det premiär för Debbinhamns nya system i Magasin imorgon som firas med god mat, modeshow, drinkar, rubbet. På torsdag ska jag och Blondell ta över Köpenhamns nattliv och på fredag blir det chillkrök hemma hos den gamla klasskamraten Josefin som jag inte träffat på åååår och dagar.

"Everyday I see my dream" Och jag känner det enda ut i fingertopparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0