Guldglimtar under hösten 2010

Blåst och regn på min lediga dag. Självklart! Men för och vara helt ärlig, så gör det absolut ingenting. Med en morgonpromenad och 2900 happiness har jag det riktigt bra med eller utan sol.
Kan knappt fatta att det snart är höst, folk börjar skolan, börjar jobba igen och nästa lediga period är julen. Dock får man inte lov att glömma, att trots att hösten ofta består av gråa dagar, kalla nätter och mörka morgonar så kommer denna hösten ha sina höjdpunkter den med.

1. Först av allt, kommer Sofie hem igen från Costa Rica och flyttar upp till Karlskrona där jag tänker besöka henne ofta, väldigt ofta.
2. Sen kommer jag och mamma ta en weekend tillsammans, bara hon och jag i Stockholm eller Göteborg ( har inte helt bestämt vilket av det det blir ännu).
3. Halloween blir säkert kul det också.
4. Nu börjar det närma sig att Sofia, min ÄLSKADE Sofia är på hemmaplan efter alldeles för lång tid i Cypern. Förhoppningsvis har hon även Carolin med sig i bagaget. (båda två är väldigt saknade).
5. December, vackra december. Bror och farmor fyller år. Familje middagar, woop woop.
6. Tillslut, när 16 dagar i chokladkalendern är öppnade och när man båda är mätt på det ena och det andra anländer min allra bästa vän från usa. Char. Och jag har en överraskning till henne. Men hush hush. Hon får absolut inte veta vad det är förrän hon fått sitt paket. Så jag gör ingenting officielt förrän då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0