På väg mot bättre tider

Jag har kämpat och kämpat och kämpat. Och jag kämpar fan ta mig fortfarande. Till min sista tår, min sista bloddroppe, ska jag fortsätta kämpa för det jag vill, det jag förtjänar. Det är det värt. Drömmen är motivationen.



Idag har jag varit väldigt produktiv. Jobbat, betalat räkningar, letat resor, snackat med chefen, kontaktat Metro etc. KLAPP PÅ AXELN. Bra jobbat Kristin. Dock, finns det en hel del kvar att göra, som tex att lägga upp en budget inför hösten. Men den ser faktiskt rätt lovande ut. Jag har nämligen fått bekräftat att jag sitter säkert på Chokladavdelningen med en hel del timmar i veckan. GÖTT. Sen ska jag faktiskt ta tag i matten också. Inte imorgon, men tisdag. Yes. Och träningen. Ja. Det måste jag.

P.S lilla torg var as kalas mysigt igår. Fler lördagar som den behövs, def. Och jag saknar Sofia. Kom hem? D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0