30 HP rikare. Där satt den.

Med VG rakt igenom på tentorna och VG på den senaste uppsatsen, känner jag mig lite mer inspirerad av denna högskole-kultur som jag aldrig trodde jag skulle klara av.
Det går bra nu.

Vi får självklart hålla tummarna på att det går lika bra i fortsättningen. För jag är inte redo att ta emot något annat än bra betyg (med tanke på allt slit jag har med pluggandet).



Efter en stadig middag med en himla massa choklad till efterrätt är det dags för mig att ta tag i livet (som alltid). Jag känner väl framför allt, att om jag inte ens kan peppa mig själv - hur ska jag då kunna peppa ett gäng tonåringar i högstadiet?

Jag ska ju trots allt bli världens bästa engelsklärare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0