Dags för en U-sväng i livet.

Där satt den! Jag har fått VÄL GODKÄNT på min första vetenskapliga rapport på högskolan (då jag innan inte lyckats bli godkänd utan kompletteringar på mina andra uppsatser). Så det ska defenitivt firas genom naturgodis, monster och tv-mys. Ja, precis, så länge klarade jag av att hålla min diet! HAH! Men det är en ny dag imorgon, kanske går bättre då. Vem vet?

För övrigt letar jag cyklar.. Om någon har en gammal cykel stående som inte används, är jag en villig köpare då jag nu insett att det är nödvänligt med en cykel med tanke på att skolan ligger liiiite för långt bort för att man ska orka gå varenda dag. Speciellt med tanke på att jag nu ska börja motionera på skolan också. Vi snackar badminton, innebandy och basket.
BEACH -10! Here i come liksom.

Imorgon är det lördag och jag har en flaska vin som tar plats i kylen... Blink, blink (tillhör inte heller south beach dieten - jag äger på dieter, verkligen) - känn ironin.
Men det ska inte bara festas imorgon (om det nu ens blir fest), det ska shoppas lite också. Rusta och Jysk klockan 12 imorgon kommer få besök av min och J. Fett nice!

Nu, ska jag fortsätta spana efter bikes med på spåret i bakgrunden och morsan i luren. VILKEN UNDERBAR FREDAGSKVÄLL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0