Den fantastiska helgen har sitt slut.

Klockan åtta imorgon börjar allvaret igen, efter en underbart händelserik och härlig helg.
Jag är så nöjd med mitt beslut om att inte fara ner till Malmö hela jävla tiden och istället stanna här. Det känns som att pusselbitarna börjar falla på plats och lilla jag äntligen hittat hem. Skönt!

Igår kom Ida och hälsade på och det ledde till Cheesecake med vit choklad, flygande jakob, avatar, nybakta scones, en tur i staden, en flaska vin och självklart ett Superbowl party! Dessutom, känner jag mig bra mycket bättre och inte alls lika krasslig som innan. Jag tror (peppa peppa ta i trä) att min förkylning är borta - vilket innebär att jag nu kan ta tag i mitt liv. Fab!

Så... BRING IT ON.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0