Det är plusgrader ute. DET FUCKING TÖAR! :)

Sen är det ju en helt annan femma att det ska bli minus 6 imorgon.

Therese sitter just nu på tåget på väg hitåt och om ca 25 minuter ska jag stå på stationen och ta emot henne. Wonderful! Det blir en bra dag. Jag känner det på mig. Fast jag måste erkänna att jag är rätt low på cash, som vanligt. Jag som trodde att dom skulle räcka, utan problem. Oj, vad man kan tro FEL.

Lägenheten är iaf ren och fin nu, vilket känns jävligt härligt. Organiserad röra är inte riktigt min grej. Dessutom har jag lyckats sälja min gitarr (troligtvis iaf) vilket känns underbart. Behöver verkligen de där extra pengarna. Mina converse är också på väg att bli sålda. FABULOUS!

Och glöm inte att kolla på melodifestivalen ikväll.


Kommentarer
Postat av: kkusin.

ohh, dt var en underbar kväll.

massa mys&pys.

ringer dig i morgon.

hoppas vi ses vore sjukt snällt kristin.

miljoner kramar.

2010-02-24 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0