Det var vackert väder när jag vaknade iaf

Men sen kom snön. Vad händer med världen?! Jag pallar inte läget längre. Snö hit och snö dit. Jag är trött på att jämt och ständigt vara kall och det är på tiden vårvärmen tar över! Det är trots allt februari. Jag ger det en månad, sen ska det fanimig vara solsken och plusgrader, annars!

Igår var en sån där riktigt skön dag hemma. Tanken var att jag både skulle tvätta, träna och plugga men det blev bara plugg (wow, jag pluggade faktiskt!). Jag känner mig lite smått ambisiös såhär i början av terminen och jag är redo att ge mitt allt! Tyvärr, lär denna känslan släppa inom kort (det brukar den).
Idag står det skola i tre timmar på schemat med grammatik test (nervöst!) och thats it. Fler planer för dagen har jag inte direkt. Ska eventuellt inom affären och handla paprika till middagen eller kaffe till frukost imorgon. Jag har nämligen fått mina CSN pengar nu (AS SKÖNT). Så nu överlever jag garanterat.

Dessutom, har jag beställt tele2 abonemang. Sofia, jag ger mig, du kan nu ringa mig gratis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0