Gråt inte över spild mjölk

Klockan är elva och jag har nu varit vaken i två timmar. Efter att ha fixat mig inför dagens skola satte jag mig ner i soffan för att äta flingor med mjölk och lyckades spilla ut hälften i soffan. Tjaaa, det är Kristin i ett nötskal.
Idag ska vi få ut en gammal tenta vilket känns jävligt spännande... och nervöst. För det är ett reality sign över att vi ska kunna allt om phonetics om en vecka. Och jag känner mig mer osäker än vad jag någonsin gjort. Den här kommer bli en utmaning att klara.



Efter skolan får jag besök av kära J. Det är tisdag och det betyder simning på Tivolibadet. As nice. Jag behöver verkligen röra på mig efter dagarnas latmasksyndrom som drabbat mig. Ska bli super duper skönt! Vad som också ska bli jävligt skönt är att få komma hem och hälsa på. Jag trodde aldrig jag skulle klara att stanna här uppe så länge som jag gjort! Så grattis till mig! Nu förtjänar jag en långhelg med föräldrar, vänner och allt det där andra som malmö har att erbjuda. Och sen får jag inte glömma att nämna det allra viktigaste! Jag ska till Köpenhamn lördag kväll! Jag saknar staden, saknar IN, saknar danskarna... OCH SKIT SAMMA ATT JAG INTE HAR PENGAR - för leendet på mina läppar när tåget anländer till Hovedbanegården is PRICELESS.

Vad fan gör jag i Kristianstad?! Det är Köpenhamn som är mitt hem... GOD DAMN IT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0