Halva inne

Såhär, onsdag kväll kan man med all säkerhet konstatera att det inte är långt kvar till helgen. Och jag ser framemot ännu en vit, lång och helt underbart chill helg. På fredag intar jag och J staden - då jag ska försöka ta en ny körkortsbild i en sån där rolig automat. Det där ska bli jävligt roligt att se! Sen är det dags för att storhandla på Maxi inför lördagens kalas med Therese. Det är ju så att kusinen kommer på besök (yeay!) och på schemat står god mat och melodifestival (denna underbara tradition som sitter inpräntad i huvudet).
Nog om helgen. Den kommer när den kommer och blir som den blir.
Jag vill också klappa mig själv på axeln. Min ekonomi denna månaden ser riktigt jävla bra ut! Jag har pengar så att det räcker över helgen och fram till den 25 utan tvekan (vilket är sjukt skönt, eftersom det inte varit så sedan september). YES!
En bra dag har passerat och jag hoppas det fortsätter i denna riktningen.
Men jag behöver fortfarande solsken! GAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0