Hamstern springer i hjulet precis som vanligt

Godmorgon alla mina kära bloggläsare. Det är nu torsdag och jag kan meddela att solen skiner fortfarande inte på östermalm. Det är precis lika kallt, grått och snöigt utanför mitt fönster som det var igår. Jag fortsätter med andra ord att ifrågasätta våren... kommer den någonsin nå min ytterdörr?
Med kaffe i handen the voice i bakgrunden försöker jag fånga dagen ändå. För tyvärr har vädret ingen kundtjänst man kan ringa och klaga till. Usch och fy och blä. Nåååja. Nu ska vi inte klaga. Det är ljusare i mörkret när det är snö på marken iaf.

Idag rullar tvätmaskinerna för fullt i källaren och jag hade även tänkt mig städa lite (tanken som räknas, inte sant?). Sen är det dags för skola som vanligt och efter det har jag inga planer. Man kanske skulle ta och träna? Eller sätta sig på bibblan? Eller kanske se film? För det är ungefär det jag har att välja mellan.

Livet leker inte. Men jag leker med livet. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0