Ny design på G

Jaarå. Jag har bestämt mig, det är snart dags för att bygga om bloggen igen. Och nu när jag har hittat mitt lilla bildprogram så tror jag det kommer bli riktigt lyckat! Men... det kan dröja ett tag med tanke på allt annat som måste göras, som jag fortfarande inte gjort.

Här är en liten plan över det som skall göras under veckans gång,

Tvätta
Posta brev
Sätta in pengar
Packa
Skriva brev till M
Skicka ut CV
Söka jobbet i Åhus
Läsa 6 kapitel i Phonetics
Skriva ett tal
Betala räkningar
Hämta bok

Min gissning är att endast ett fåtal utan dessa sakerna kommer att bli gjorde. Det är alldeles för vuxet, nyttigt och tråkigt för min smak. LÅT OSS SE VAD SOM HÄNDER OM JAG INTE GÖR VAD JAG SKA.
Konsekvenser... My best friendss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0