Say hello to your new salesman

IMPONERANDE!
Tre dagar har gått och både skorna och gitarren är sålda. Dirr in med pengarna på sparkontot dock. Så jag måste fortfarande leva fattigt. MEN! Detta betyder att jag kommer ha råd till en tatuering i usa. YEAH!

Jag har tankar på att lägga ut fler saker på nätet faktiskt, med tanke på att det är en hel del jag inte använder längre. Jackor, tröjor, klänningar and only god knows what else som går att hitta här i lägenheten. Men innan fler saker läggs ut, får vädret bli bättre så jag faktiskt orkar gå ner till posten och posta sakerna... Det är något jag DISLIKE'ar med tradera. Det måste skickas.... WOHO.

Nej, nu ska jag in i duschen och tvätta av mig latheten. Sen måste jag verkligen sätta igång med dagen.
Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0