Sista dagen hemma innan verkligheten tar fart igen.

Jag vill stanna här, för evigt. Jag vill inte tillbaka till Kristianstad. Dumma dumma Kristin. Jag har ju allt precis just här vid mina fötter. Jag trivs som fisken i vattnet. Solen skiner, vänner skrattar och jag njuter av livet. Det är för fan så det ska vara.

Men någon gång måste vi alla inse att livet inte går att lekas igenom. Vi måste alla inse, att man måste göra seriösa saker för att komma någon vart - varken man vill eller inte. Bara det... att det känns lite drygt att bli vuxen och vara seriös, redan vid 19.

"And lights will guide you home"


 

Melodifestivalen var riktigt nice, snacka om tryck! Men IN... DET FINNS INGET SOM KLÅR DET! Och sen, till nästa gång, för att lära sig av sina misstag.

Kristin + Ida + norrmän + köpenhamn + sprit = världens mest korkade men dock bästa, farligaste och mest fantastiska kombinationen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0