Statistiken har bevisligen inte alltid rätt

Det sägs att våren ska vara här den 17 (vilket är idag) och jag ser fortfarande bara snö utanför mitt fönster. Det har varit en kall och jobbig natt och det hade faktiskt inte skadat med lite solsken idag. Men det är bara att kämpa på och hålla hoppet uppe om att våren snart är här ändå. För någonstans inom mig, vet jag att plusgraderna inte är så långt härifrån - vilket kan hjälpa mig att kämpa igenom denna otroligt hardcore vinter som jag inte är ett big fan of.



Såhär såg det ut den nioende feb, 2009. INGEN SNÖ. Ser ni? INGEN FUCKING SNÖ.


För tio minuter sedan skulle jag ha varit på bibblan och jag sitter fortfarande i min morgonrock med kaffekoppen i handen. Så jag har satt en ny deadline på klockan elva. Då ska jag vara på plats, punkt slut. Jag lovar. Samtidigt, som jag verkligen drar mig för dagen. Vill bara krypa ner i sängen och se på film, mysa och inte göra något vettigt. Tyvärr, fungerar inte mitt liv så. Attans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0