Det löser sig, för det gör det alltid.

Jag var så jäkla duktig igår så jag kan knappt fatta det själv! Efter att jag stått inför klassen och hållt tal, åkte jag tillsammans med J in till stan för att chilla på cafe med plugg. Jag lyckades bli hungrig efter nån timme, så då vandrades det mot lägenhet och när energin var återupplivad spenderades resten av kvällen på bibblan med ännu mer plugg. YES!

Dessutom, har jag skaffat lånekort nu. Fritt fram att låna sönder sig med andra ord. Jag har redan invigt det med "South beach dieten" och "Få pli på din ekonomi". Känns som relevanta böcker. Inte sant?

Dock, kom jag inte i säng förrän vid elva igår och hade dessutom svårigheter att somna (och när jag väl somnade, vaknade jag stup ikvarten av mardrömmar). Så när klockan ringde halv sju imorse, ville jag bara inte upp! Som tur är, har man the Voice på kanal5 som räddar morgonhumöret.

Så nu väntar jag på att mina scones ska bakas klart i ugnen, tvättmaskinerna bli klara och timmarna ska gå. För sen är det skola vid ett och ikväll, ska det firas att det blir LÅNGHELG! Tänkte mig lite... film, cheesecake, varmchoklad... mhm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0