Dagens chock.

Gissa vart jag sitter? Just det. På bibblan. Duktig flicka! Personligen är jag rätt förvånad över att jag steg upp mega tidigt för att vara här klockan tio när stället öppnade. Jag kan också meddela att jag har hittat mitt lilla stud-ställe och jag ser framemot att spendera långa, jobbiga pluggdagar här framöver. Inredningen på stället är väl inte den roligaste, men det finns ett bord, ett eluttag och en stol. Vad mer behöver man?
Trots studieandan här inne så måste jag dock erkänna, att det är fortfarande ett rent helvete att skriva den här jävla uppsatsen om Cherryholmes. JAG BLIR SÅ FRUSTRERAD! Fixar inte riktigt det här med att sitta och skriva på högskolesvenska, om vad andra tycker och tänker. God damn it.
Please save me from this nightmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0