Det finns även bra dagar i Kristianstad

Röven gör ont som satan. Tro mig, boxning är inte till för klenisar. Jag hade så sjukligt kul på träningen idag, plus så känns det som att jag verkligen fått ge mitt allt och lite till. Dessutom, betalar jag 90 kronor för en hel termin. OH MY GOSH. Man kan inte klaga. Snart, kommer ingen våga möta mig i en mörk gränd.





Första dagen i den nya klassen. Det kändes sådär för att vara helt ärlig. Trevligt med nytt folk, men om folket i själva verket är så trevliga det återstår att se. Lärarna verkade helt okej dock. En av dem är från Caaaaali, vilket innebär att min amerikanska dialekt kommer uppskattas - ÄNTLIGEN! Sen får vi se om jag fixar själva kursen. Den verkar tyvärr inte vara den lättaste. Men med positiv inställning, självförtroende och diciplin klarar man allt (nästan).

Och ja! Jag måste skryta lite med min framgång när det gäller skräpmat. Jag har inte rört en enda godisbit, en enda kaka - nej, inget med för mycket socker och fett. Jag tror det är endorfinerna som får min kropp att tacka nej till drogen (socker). Underbart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0